15 Mart 2011 Salı

Kardan

Çocuklardan beter seviniyorum okullar tatil olunca. Sırf şu klişe uygulamalar için hem de: kahve eşliğinde pencereden karın yağışını izlemek, battaniyeye sarılıp film (mümkünse çizgi olanı) izlemek, o kanepeden kalkıp diğer kanepeye yatmak, “acaba yarın da tatil mi? yareppim nolur tatil olsun” diye mırıldanarak kanalları dolaşmak… Ne büyük keyif, anlatılmaz (Yarın da tatilmiş bu arada. Bence cuma da tatil. Olmalı yani. )

Balkona kardanadam, pardon kardan bir hanımefendi yaptık bugün kızımla. pembe bir kaşkol ve pembe bir şapka da bulduk ona. Havuçtan burnu, Datça’nın kıyılarından toplanmış ( getirilmiş?, özel sipariş edilmiş?) çakıl taşından gözleri ve düğmeleriyle çok şık oldu. Bütün tanıdıklara gönderdim fotoğrafını. Benim telefon saçmalamasaydı buraya da ekleyecektim ama maalesef… (derken, başardım)

Şımarık biri oldum bugün. Dozu kaçırıp kardankızımın fotoğraflarını olmayacak kişilere de gönderdim. Ama paylaşmak istedim. Mutlu oldum, o da görsün, gülümsesin istedim. (iyi halt yedim.) Neyse buna sonra üzülürüm. Hadi kahve içelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder