5 Temmuz 2011 Salı

Yanlış bir öyküdeyim*


başka birinin replikleri olmalı bunlar. başka birinin davranışları. yanlış bir öyküde, yanlış roldeyim. beni yeniden yaz. yanlış bir zamanın, yanlış bir noktasından giriyorum öyküye. kıyafetler üzerimden dökülüyor. söylediğim her kelime düşüp dağılıyor suyun üzerinde. bu rol bana göre değil.
öykü baştan aşağı yanlış. ya da doğru olan öykü de ben yanlışım. ya da ikimizde doğruyuz ama bir araya gelince yanlış görünüyor her şey. iki doğru bir yanlış oluyor belki. bu başka birinin öyküsü. başkalarının öyküsü, her cümlesiyle. demek ki benim öykümde de yanlış birileri var. ne acı...
hep yanlış yapıyorum bak, hep tökezliyorum. taşları ayağıma batıyor bu öykünün.uçurumlarından yuvarlanıyorum, denizlerinde boğuluyorum. alfabesini çözemedim. her şeyi sır bu öykünün.
kendi öykümde bol kahkahalı diyaloglarım olur. yaşadıklarımın, çektiğim acıların anlamı olur. kelimelerimden cümleler kurulur. kısa bir öykü olsun uzatma çok.
ya benden yeni bir öykü yarat ya da beni yeniden yaz.

*sözlüğe yazmışım bunu. taa 2005 te. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder