3 Aralık 2011 Cumartesi

Hadi Bana Acıyalım

Bu adamın şarkılarını sevmem. Hele Sezen Aksu'nun şarkılarını söylediğinde. Çok itici gelir. Bunun dışında da çok fazla duygu sömürüsü içerdiğini, vermek istediği mesajı gözüme soktuğunu düşünürüm. Mahzun Kırmızıgül gibi biraz... Samimi gelmez, beğenmem işte!
Ama iki şarkısında salya sümük ağlıyorum. Nereme dokunuyor, hangi isimsiz yarama parmağını basıyor bilmiyorum. Hala sevmiyorum, hala samimi değil... Yine de çok fena canımı yakıyor. Geçen yaz "kalp kırılsa da sever" dedi. Kendimi ağlarken buldum. Ağladığıma şaşırdım. Bu kadar eski Türk filmleri formatında, bu kadar klişe sözlerin beni ağlatmasına öfkelendim. Başa sarıp sarıp dinledim ama.
Şimdi de "Mehtabın rengi" aynını yapıyor. Bir yıldan fazladır içmiyorum. Nasıl içesim, nasıl sarhoş olasım geliyor dinledikçe. Gün boyu bunu dinliyorum, dinlemediğim zamanlarda hayatımın fon müziği olarak arka planda bu dönüyor.
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
ve sen hiç olmadın aslında içinde

Cidden acıyalım bana. Bu nedir?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder