17 Ocak 2012 Salı

Dipnot

Aklım Ömür'de. Neler yaşadı da bu sona ulaştı henüz ben de bilmiyorum. Görüntüler beliriyor zihnimde, konuşmalar, kısacık cümleler, bakışlar. Netleştiği ve bir sıraya koyabildiğim an yazacağım. Sizler de okuyup anketi cevaplamıyorsunuz ya sağolun yani. Görüntülenme 47, kullanılan oy 2. Gerçi beğenmeseniz de yazıcam ben ama, insan merak ediyor. Yani diyorum ki fikir belirtin fikir !!!

Ne çok yazasım var bugünlerde. Yazmak değil kusmak denebilir aslında. Bütün küskünlüklerim, kırgınlıklarım, düşüncelerim dipten yüzeye çıkmış gibi. Bu haliyle yazamayacağım için bekliyor onlarda. İnsan içine çıkacak hale gelmeliler önce.


2 yorum:

  1. Ben okuyorum merak etme. Sen yazmaya devam et. Önemli olan yazmak, vardır benim gibi okuyup ses etmeyen. :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol Palyaçom :) Yazarım ben her durumda da, kendimi kör biri gibi hissetmeye başlamıştım. Odadan bi sesler geliyor. Ben de insanlar var diye konuşuyorum ama tepki yok:)) Peki, demek durum bu. Yazmaya devam.

    YanıtlaSil