6 Şubat 2012 Pazartesi

FİYASKO

Ömür'de ipin ucunu kaçırdım dostlar. Yazmak istemediğim şeyleri yazdırıyor bana. Kaç oldu yazıp siliyorum. Kıvıramadım ben bu işi. İtiraf ediyorum. O da yarım kalan işlerimden biri olsun napalım. Deneyip yapamadığım ne çok şey oldu.
Sigarayı bırakamadım
Kilo veremedim
Öykümü bitiremedim
Biri hayatımın 3. bölümünden bahsetmişti. İyi olacağından ve bunun benim için yeni bir devrim olacağından. Öyle olmadı o. Bu bölümü sevmedim. Hayatım üzerindeki kontrolü kaybediyorum. Ne geri dönesim var ne bir adım ileri gidesim.
İyi bir şeyler olsun istiyorum. Ama parmağımı bile oynatmadığım için olmuyor. Hatta tam bu nedenle daha kötüye gidiyor o şeyler.
Bu hayata bir çizgi çekip sıfırdan başlayasım var. İyi gidenleri batırmadan, kötülere bulaşmadan, -hadi gerçekçi olalım- kötülerden zamanında sıyrılarak ve bütün bunları kotaracak enerjiyle dolu olarak.
Yol haritamı kaybettim ben. Nereye yönelsem yanlış yol çıkıyor o yüzden. Aslında yöneldiğim falan da yok. Dönüyorum öyle olduğum yerde.
Ömür'ü yazabilsem iyiydi. Kimbilir belki bir gün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder