11 Kasım 2012 Pazar

Ses veriyorum

Burayı ihmal ettim yine. Nasılım? Bu soruyu kendime uzun süredir sormuyorum. Yasaklı soru ! Ama "neler yapıyorum" a cevaplarım var.

Sosyoloji çalışıyorum. Büyük bir keyifle hem de. Ocakta sınavlarım var. Bitirmem gereken kitaplarım. Yıllar sonra yeniden öğrenciyim. Bu çok heyecan verici.

Ankara'ya sonbahar geldi. Hatta sonbaharın bile sonları. Ankara'ya en yakışan mevsimdir sonbahar. Her yer rengarenk. Bu mevsimde burayı seviyorum. Kısa sürüyor, tadına varamadan bitiyor. Belki tam da bu yüzden güzel, bilemiyorum.

Kahvem, battaniyem, pencereden görünen sararmış ağaçlar, "karşılaştırmalı siyasal sistemler" kitabım... Tek eksiğim kedi herhalde :)

4 yorum:

  1. Sararmış ağaçlar, battaniye ve kahve buna kim hayır diyebilir ki zaten :)

    Ecenur B
    http://filmdizikitapdelisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Denmiyor evet, çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  3. (: Başı Bozuk romanından çok etkilenmişsiniz sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Kitap hakkında bilgim yoktu. M.Ali Polat'ın bu isimde bir romanı varmış. Sanırım o sizin bahsettiğiniz. Bir de Ece Ayhan'ın başıbozuk günceleri varmış. Onu da okumadım :)) İkisini de okuyayım bari bu vesileyle :)

    YanıtlaSil