10 Aralık 2012 Pazartesi

Kafamın İçinde Fil Oturuyor Doktor


Bu kadar ağır olmasını başka türlü açıklayamıyorum. Bildiğimiz fil var. Dört ayağı, hortumu, kocaman gövdesiyle. Başımı bir yandan diğer yana çevirmeyi bırakın gözlerimi bile hareket ettiremiyorum. Kafamın içinde bir fil oturuyor doktor.

Adalet ne kadar insani bir kavram. Aslında dünyada adalet diye bir şey yok. Adalet sadece olması istenen, dilenen bir şey. Belki de insanlık olarak son umutlarımızdan biri. Ne en somut örneği yasalar adil, ne insanların birbirlerine davranışları. Tek umudumuz "öbür dünya" Onu da görüp anlatabilen yok.

Bugün geçmişteyim. Hani böyle, geçmişi düşünüyorum gibi değil. Bedenim, beynim -filiyle beraber-, ruhumla geçmişteyim. Eski evimin mutfağında. O bendiysem diyorum bu kim? Bu nasıl bir değişim ?

İnsan ömrü ne kadar uzun... Ne çok şey yaşıyoruz. Sıkıldım ben artık. Çocukluğumdan itibaren düşünüyorum da, yaşa yaşa bitmedi arkadaş. Önceleri 60 yaş falan çok kısa geliyordu. Şimdi çok uzun. Yok doktor, umutlarım, yapacak işlerim olmadığından değil. Ama uzun işte. İlkokulu bitirene kadar olabilirdi mesela, olmadı üniversite, eh hadi bi kaç yıl da çalışalım...  Fazlasına gerek yoktu.

Çok boş vaktim varmış da, böyle deriiinnn deriiinnn düşünüyorum sanıyorsunuz di mi doktorcuğum? Oysa hiç vaktim yok benim. Birazdan oturup Amerika'nın siyasal tarihini okuyacağım mesela. Büyük bir merakla ve keyifle. Fil bile çalışacak benimle. Madem orada oturuyor, bazı şeylere katlanacak.

Hortumuyla düşünce fazlalarını çekemez mi acaba, elektrikli süpürge gibi? Hani zaten o kocaman gövdesiyle orada oturduğundan  beyin falan kalmadı. Ancak beyin püresi... Fil gibi mi düşünüyorum acaba? Ya da direk fil mi düşünüyor?

Ya da beynim gaz yaptı, ben o şişkinliği fil sanıyorum. ha ha ha...


3 yorum:

  1. Çok güzel, keyifle ve gülerek okudum :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, birilerinin okuduğunu bilmek güzel :) Fil gitti bu arada, deşifre etmemden hoşlanmadı sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İri cüsselerine bakmayın....ince ruhludur filler...:))

      Sil