10 Mart 2013 Pazar

Kitap Günlüğü

George Orwell'in 1984 ve Hayvan Çiftliği'ni arka arkaya okudum. 1984'ü muhtemelen daha önce okumuştum. Ve muhtemelen tam olarak anlayamayacak kadar küçüktüm. Boyalı Kuş'u da 10 yaşında okuyup kabuslar görmüştüm çünkü. Neyse konuyu dağıtmayayım. Bu kitapların üstüne bir de 1984'ün filmini izledim. Sineklerin Tanrısı'na başladım. Başlamıştım daha doğrusu. Ancak bir süre ara vermem daha iyi olacak. Çünkü bütün enerjimi sömürdüler. Zaten genel olarak karamsarımdır. Gerçeği olduğu gibi görmeye ara vermem lazım. Devekuşu moduna geçeyim azıcık. Başımı kuma gömeyim. Sonra Sineklerin Tanrısı...

Kitaplar kesinlikle okunması gereken kitaplar bu arada. Sadece hepsi birden değil :)




1 yorum:

  1. İlk iki kitabı ben de okumuş ve bayılmıştım . Sanırım filmini izlemek te keyifli olacaktır.

    YanıtlaSil