22 Ekim 2013 Salı

Bağımlılık


Sen,
Her duygumu paylaşmak istediğim,anlatmasam bile görmenin derdimi unutturmaya  yettiği sen,
Bana yaşattığın onca acıya rağmen bütün acıları bir dokunuşunla unutturan sen,
Sahte olduğunu bilsem bile verdiğin mutluluğu hiç bir şeye değişemeyeceğim
Bin kez vazgeçsem bile bin kez geri döneceğim sen,
Kalbimin acıyarak, senin verdiğin acıya sarıldığı
Acına rağmen, acıttığı için,kendime acıya acıya sevdiğim sen;
Bu kez ikimizden biri ölecek diye kavgalara tutuştuğum,
Her kavgada sadece benim öldüğüm,
Her vazgeçişimde yeniden, yeniden ve yeniden
Kendimi kapında bulduğum sen;

Bu döngünün sonu
Ya benim ölümüm
Ya benim ölümüm
Her şartta kendine çıkan yolum benim
Gururum, gurursuzluğum,
Ümidim, en aşağılık halim,
zavallılığım

02.01.2011

1 yorum:

  1. Bu şiir çok güzel anlatmış her şeyi....Sevmeyi, vazgeçmemeyi, muhtaçlığı...

    YanıtlaSil