1 Ekim 2013 Salı

Ekim



Eylül hiç eylül gibi değildi. öyle pırıl pırıl güneşli, temmuz kıvamında eylül mü olurmuş? Sonbahara girdiğimizi bile anlamadım ben.

Bugün 1 Ekim. Sonbahar bugün geldi aslında. Yağmur yağdı.

Güneşi, yazı, sıcağı seven insanlardan olmadım hiç. Pek çok kişi sonbaharda, kışın havanın boğuculuğundan, içinin karardığından yakınırken -onlara ayıp olmasın diye, ya da bir de ben sinirlerini bozmayayım diye- sessizce, içimden  "hey yaşasın, işte benim havam" diye bağırıyorum.

Gökyüzünün rengine, rengarenkliğine bayılıyorum.
Serin esen rüzgara, hatta hafifçe üşümeye, güneşin vuruş açısına, ki söylemeden geçilemez Ankara'nın en güzel mevsimidir sonbahar,
Klişe ama yağmurun kokusuna, sararan, rengarenk olan yapraklara
Aslında sanırım sonbaharın bütün klişelerine bayılıyorum.
Murathan Mungan'dan ödünç alarak söylersek "klişeler boşuna klişe olmuyor"

Hoş geldin ekim...

Fotoğrafı şu siteden aldım: http://icimdengeldigigibii.blogspot.com/2012/11/sonbaharn-huznu-coktu-ankaraya.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder