18 Ekim 2013 Cuma

Yaz Geçer

Yaz Geçer'in 10. yaşına armağan olarak hazırlanmış bu kitap. Üstelik taa 2002'de. Nasıl atlamışım bilmiyorum. Kızım almış bana. Nasıl güzel, nasıl kocaman. Yaz Geçer benim için çok özeldir. Sosyal medyada pek çok yerde (mail adreslerimde, sözlük yazarlığımda,vb)  rumuzum buradaki şiirlerin başlıklarındandır. Hayatımdaki yeri de çok özeldir. Yalnız Bir Opera'yı satır satır bilirim mesela. Terastaki Havluyu... Bilardo Toplarına bayılırım. Benim hayatımda da patlar ara sıra o ıstakaların sesi. Çok ilginç bir şekilde ezberimde değildir hiçbir şiir. Ama bir olay olur ve ben en gerekli dizeleri hatırlarım. 

Yaz geçer yine gelir, yaz geçer iyi gelir sözcükler... 





3 yorum:

  1. Bilardo Toplarına ben de bayılırım . çok anlamlı gelir ....

    YanıtlaSil
  2. "yazgını hep başkalarının ıstakalarının insafına bırakıyorsun da ondan" bu sözden sonra her ayrılıkta o ıstakaların sesi patlamasın da napsın...

    YanıtlaSil