2 Kasım 2013 Cumartesi

Yapamadıklarım

İnsanlar vardır; nettir. Pek çok konuda "şu şöyledir" diyebilir. "şöyle olmalı" diyebilir. Bende yok bu. Bir konunun zıt yönlerini aynı kesinlikte savunabilirim.

İnsanlar vardır. Sistemli bir şekilde düşünebilir. Düşünerek karara varabilir. (herkes mi böyle yoksa? ) Bu bende hiiççç olmaz. Benim aklım, beynim başka türlü çalışıyor. Arkaplanda düşünüyor sanırım. Sanırım diyorum çünkü, benim kararlarım genellikle "buldum!" şeklinde oluyor. Hangi ara düşündüm bilmiyorum.

Akademik kavramlarla başım belada. Aslında genel olarak kavramlarla başım belada. Geçen gün öğrenci velisine "bu durum istismara girer" diyeceğime "tacize girer" dedim. Sonra epey bir süre istismar kelimesini hatırlamaya çalıştım. Hani işimi yapayım ama bana tanım, kavram falan sormasınlar mümkünse.

 Bütün insanlardan farklı olduğumu düşünüyorum böyle olunca. Benim yapabildiğim, başkalarının yapamadığı şeyler vardır mutlaka. Ama çoğunluğun yapabildiği ve benim yapamadıklarım daha fazla.

Dışarıdan bak normal bir insanım halbuki :)

2 yorum:

  1. Sevgili Nalan, bazen kendimi tanımıyor muyum acaba diyorum. Çünkü ben de kendim söz konusu olunca kesin konuşamıyorum. Öyle de yapabilirim böyle de... Şunu da savunabilirim, bunu da.... Yani bence duruma, an'a, kişiye göre değişir bazı şeyler.. Kesinlik bana normal gelmiyor :))

    YanıtlaSil
  2. En iyi ihtimalle "ben böyleyim" deyip kendini kabul edebilir herhalde insan. yalnız olmadığıma sevindim :)

    YanıtlaSil