30 Kasım 2015 Pazartesi

Gündem

Hani artık klasikleşen romanlarda vardır: Ülke gündemiyle, ana karakterin ruh hali paralel anlatılır. Ya da zıt olsa bile bu zıtlık öne çıkarılır... O roman karakterleri gibiyim.

Gündem ne kadar karmaşıksa, benim ruh halim de o kadar karmaşık. Sabah birilerine küs, kırgın, yenilmiş, karamsar uyanıyorum. Sebebini düşünmem gerekiyor. Ülkenin durumundan mı mutsuzluğum, kişisel tarihimden mi ayırt edemiyorum bir süre.

Bir de sonbahar üstüne, üstüne yağmur...

Bu yazıyı çok daha güzel yazabilirdim. Bu taslak hali olarak kalsın. Daha iyi bir günümde düzelteyim.

2 yorum:

  1. Bence gayet net anlatmışsın, daha iyi gününde düzeltme. Hatırlatıcı olarak kalsın burada.

    YanıtlaSil
  2. evet hatırlatıcı olarak kalsın çünkü ayrıntı olarak yazacak bir şey bulamamışım zaten ben ;)

    YanıtlaSil