11 Nisan 2016 Pazartesi

Şarkılar, Şarkılar...

Size de olur mu? Tek bir şarkıyı günlerce, aylarca (bunu yaptım) dinlemek. Ama sadece onu dinlemek. Dinlenmediğinde bir eksiklik hissi, nefes almama duygusu. Bu şarkı yokken nasıl olmuş da olmuş düşüncesi. Şarkıyı böyle içinizden çıkan bir siz yazmış gibi ilk dinlemede bir tanıdık bulma. O içinizden çıkan başka bir sizin sizi öldürmeye kararlı olması ve sizin buna gönüllü olmanız. Şarkı devam ettiği sürece trans hali, dünyadan kopma... Anlatamıyorum. Çünkü arka planda çalıyor. Arka planda çalan içimde çalıyor.

Bu şekilde "hayatımın fon müziği" olan şarkıları bir kaç yıl dinlemesem sonra denk gelsem bir şekilde aynı hisle dinliyorum. Bu şekilde test ediyorum bendeki  etkisini. His aynı=hayatımın fon müziği. Ne söz etkili tek başına, ne müzik. Benden başka kimsenin duyamadığı, bilmediği, hissedemediği bir ŞEY.

Mesela yetinmeyi bilir misin? Sanırım 6 ay aralıksız güne buna başladım ve devam ettim.
Mesela İkili Delilik


Bu ; Sarı Çizmeli Mehmet Ağa  ki hiç dinlediğim bir tarz değildir

Gençliğimi geri verseler 3 gün, bittiği an başa aldım. Ağlamadım, konuşmadım, o söyledi ben dinledim.


Bu: Bunun hikayesi bambaşka.:) Zakkum, ben ne yangınlar gördüm.



1 yorum:

  1. çok tanıdık geldi :)

    http://oncesakin.blogspot.com.tr/2017/04/bir-sarkya-saklanmak.html

    o şarkı: öykü gürman - canevi

    YanıtlaSil