13 Kasım 2016 Pazar

Mim MİM MiM mim mİm :)

Kahve Telvesi mimlemiş beni. İlk kez bir mimim oldu. Çok heyecanlı. En sevdiğim on beş kitabı yazacakmışım. Başlıyorum. İşte sırasız liste.


1. Merhamet ...........................................................   Stefan Zweig
2. Aşkın Celladı .....................................................    Irvin Yalom
3. Hayat        ...........................................................    Engin Geçtan
4. Açlık Oyunları   ..................................................   Suzanne Colins
5. Küçük Prens    ....................................................    Antoine de Saint Exupery
6. Germinal          ...................................................     Emile Zola
7. Bin Muhteşem Güneş.........................................     Khaled Hosseini
8. Piç           ...........................................................      Elif Şafak
9 . Koku       .........................................................       Patrick Suskind
10. Sana Gül Bahçesi Vadetmedim......................      Johanne Greenberg
11. Bir Gün Tek Başına    ....................................      Vedat Türkali
12. Bin Dokuz Yüz Seksen Dört .........................      George Orwell
13. Sineklerin Tanrısı      ..................................... ..   W. Gerald Goding
14. Yüzyıllık Yalnızlık   ........................................... Gabriel Garcia Marquez
15. Empati  ............................................................... Adam Fawer

Murathan Mungan (Klasman Dışı. Bütün kitapları :) Birini yazsam diğer onlarcası dudağını büzüp bana bakıyor.)
Sadece roman okumuyorum aslında. Ama romanlardan başlayınca öyle devam etti.


Bir ara editleyip ben de mimliycem birilerini.

5 yorum:

  1. Harika bir kitap listesi olmuş, efendim :)

    YanıtlaSil
  2. Listede yer alan 4 kitap benim de sevdiğim ilk 15 kitap arasına girenlerden. Güzel bir liste oluşturmuşsunuz. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kitaplar olmasa ne yapardık diye düşünürüm bazen. Her kitap farklı bir hayat, başka bir dünya.

      Sil